INTERVIEW PROJECT

http://interviewproject.davidlynch.com/www/#/about

Soms krijg ik reeds bij het begin van een verhaal een totale aanval van excitement, een vernauwde luchtpijp en een gigantische hoeveelheid extra bloedtoevoer tot alle uiterste eindjes der zintuigententakels. Een moment van harde twijfel, wil ik het ineens allemaal heerlijk snel tegelijk incaseren of kies ik voor het genot van een traag, opbouwend verhaal met voldoende tijd voor het verteren van elke emotie?

David Lynch dwingt mij in de laatste optie, met zijn lancering van INTERVIEW PROJECT, dat hij zelf uitlegt als “a road trip where people have been found and interviewed.” Zijn team reisdde in 70 dagen 20.000 mijl door de US. Elke 3 dagen komt er een nieuwe film online.

Hier zit zoveel in, mijn verwachtingen zijn hoog, ik zal elke 3 dagen kijken, en ik hoop dat Lynch mij niet alleen zoals gewoonlijk zijn mooie mix van (sur)realiteit en schoonheid bezorgt, maar meer. Ik hoop dat hij het internet, de traagheid van verhaal én de personages niet zomaar uitkoos, maar mij en u zal verrassen >>>

Zo excited…

0 Responses to “INTERVIEW PROJECT”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

